GDPR

Zásady zpracování osobních údajů

Tento dokument obsahuje Zásady zpracování osobních údajů (dále jen „Zásady“) kurzů provozovaných Michaelou Čechlovskou, IČO: 08426376, se sídlem Fibichova 641, 53701 Chrudim, dále jen „Naše společnost“ jako správce osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“).

Těmito Zásadami informujeme subjekty údajů o tom, jakým způsobem nakládáme s informacemi, daty a obrazovými záznamy, které s námi sdílíte. Ochrana soukromí a dále navazující ochrana osobních údajů je pro Naši společnost jednou z nejdůležitějších zásad, proto s osobními údaji nakládáme výhradně v souladu s platnou legislativou.


Kontakty v souvislosti s ochranou osobních údajů

Správce osobních údajů:
Michaela Čechlovská (UPcentrum)
IČO: 08426376
Sídlo: Fibichova 641, 53701 Chrudim
Kontaktní osoba: Michaela Čechlovská
E-mail: cechlovska@upcentrum.cz

Pověřenec pro ochranu osobních údajů nebyl jmenován.


Co je součástí těchto Zásad:

  • Informace o tom, jaké osobní údaje shromažďujeme.

  • Jak s Vašimi osobními údaji nakládáme.

  • Odkud údaje získáváme.

  • Na základě jakých účelů je zpracováváme.

  • Komu osobní údaje poskytujeme.

  • Jaká jsou Vaše práva.


Jaké osobní údaje shromažďujeme?

V rámci Naší společnosti shromažďujeme zejména tyto osobní údaje:

  • Jméno a příjmení

  • Adresa bydliště nebo trvalého pobytu

  • Telefonní číslo

  • E-mail

  • Datum narození

  • Informace o zdravotním stavu/způsobilosti

Údaje shromažďujeme pouze v nezbytném rozsahu pro plnění smlouvy (např. přihlášení na lekci), případně na základě Vašeho dobrovolného souhlasu.


Jak s Vašimi osobními údaji nakládáme? (aktualizovaná verze)

Osobní údaje jsou shromažďovány a uchovávány výhradně v digitální podobě prostřednictvím zabezpečeného online rezervačního systému a dalších elektronických nástrojů.

Údaje uchováváme po dobu:

  • 10 let od ukončení smluvního vztahu – pro účely výkonu práv a povinností

  • 5 let v případě udělení souhlasu pro marketingové účely

Naše společnost přijala veškerá technická a organizační opatření k ochraně digitálně zpracovávaných údajů. Přístup k osobním údajům mají pouze pověřené osoby.


Odkud údaje získáváme?

Osobní údaje získáváme:

  • Při registraci na kurzy a služby prostřednictvím rezervačního systému

  • Při komunikaci (e-mailem, telefonicky)

  • Při účasti na sportovních či vzdělávacích akcích

Subjekt údajů je povinen poskytovat pouze pravdivé a aktuální údaje a informovat o případných změnách.


Na jakém právním základě osobní údaje zpracováváme?

Zpracování probíhá na základě:

  • Plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR

  • Plnění právní povinnosti dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR

  • Souhlasu subjektu údajů dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR – zejména pro marketing a mediální propagaci


Komu osobní údaje poskytujeme?

Osobní údaje neposkytujeme do zahraničí ani žádným třetím stranám mimo nezbytné zpracovatele v rámci ČR.


Pořizování fotografií a videozáznamů z lekcí a akcí

Na vybraných lekcích, kurzech a dalších akcích může Naše společnost pořizovat fotografie nebo videozáznamy za účelem propagace činnosti UPcentra:

  • Záznamy mohou být použity na webu UPcentra, sociálních sítích (např. Facebook, Instagram) nebo v dalších propagačních materiálech.

  • Záznamy slouží k prezentaci atmosféry a průběhu aktivit, a vždy jsou pořizovány s ohledem na ochranu soukromí účastníků.

  • Každý účastník nebo zákonný zástupce dítěte má právo požádat, aby jeho podobizna nebyla zveřejněna – a to buď předem, nebo dodatečně (např. žádostí o rozostření nebo odstranění).

  • Tento souhlas je součástí registrace na akce a lze jej kdykoli odvolat. V takovém případě vyhovíme bez zbytečného odkladu.

  • Doba uchovávání záznamů: max. 5 let, nebo do odvolání souhlasu.


Vaše práva v souvislosti s osobními údaji

Máte právo:

  • Na informace o tom, jaké údaje zpracováváme

  • Na kopii zpracovávaných údajů

  • Na opravu nepřesných údajů

  • Na výmaz údajů, pokud pominul důvod zpracování

  • Na omezení zpracování údajů

  • Na přenositelnost údajů

  • Vznést námitku proti zpracování

  • Odvolat souhlas (bez vlivu na zákonnost předchozího zpracování)

  • Podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů


Poskytování informací při uplatnění práv

Na žádosti subjektů údajů odpovídáme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce. V odůvodněných případech si vyhrazujeme právo lhůtu prodloužit nebo účtovat přiměřený administrativní poplatek.


Závěrečná ustanovení

  • Tyto Zásady se řídí právem České republiky.

  • Odesláním rezervace/poptávky potvrzujete, že jste seznámeni s těmito Zásadami a souhlasíte s nimi.

  • Zásady mohou být aktualizovány – platná verze je vždy dostupná na našem webu.


Tyto Zásady nabývají účinnosti dne 1. 9. 2025.

Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)